Térkompozició - középtanszék












A félév során adott témákra-hívószavakra 12cm-es kockát kellett komponálni. Ezek voltak a monolit, barlang, átmeneti tér, reakció egy zenére, és az utolsó feladat a fény megfogalmazása volt.

monolit: egyetlen tömb fa, aminek két oldala teljesen más tulajdonságokkal rendelkezik. Monolit léte nem vitatható, de ez a többoldalúsága érdekes feszültséget termet.


monolit

barlang: a barlang érdekessége, hogy a bejáratánál nem sejthetjük, hogy mekkora és milyen hosszú tér vár bent minket. Ezért a koncepcióm az volt, hogy hogy tudok minél nagyobb teret elrejteni egy 12cm-es kockában.


Photobucket

a megismert tér

fény: a koncepcióm egy kísérletből indult. Építettem egy azonos méretű kockát és az egyik oldalát nyitva hagytam búzát ültettem bele és oldalról világítottam. A búza nagyon alacsonyan, majdnem 20-30 fokban nőtt  fény felé. Mikor levettem róla a kockát, órák elteltével felegyenesedett a napfényhez. Ez inspirálta a kockát amely egyetlen hosszú pálcából áll és a fa anyagának köszönhetően rugalmas, valódi méretének több tízszeresére képes nyúlni. Mindemellett nagyon szép árnyjátékai vannak.

összecsukva

széthúzva

kígyózva-tekereg



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése